До Вашої уваги пропонується дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Міністерством міжнародних справ Канади. 

Курс розроблено для працівників бюро правової допомоги та відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів з надання БВПД, але він стане в нагоді усім працівникам системи безоплатної правової допомоги, які працюють з клієнтами, та іншим фахівцям, які цікавляться питаннями надання послуг, орієнтованих на потреби клієнтів. 

Основною дистанційного курсу став 3-денний тренінг для фронтлайнерів (керівників відділів правової інформації та консультацій) місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. До тренінгу проводилося вивчення потреб фронтлайнерів у навчанні та розвитку шляхом анкетування. 

Курс складається з чотирьох модулів:

  1. Орієнтаційний модуль
  2. Ефективна комунікація
  3. Управління емоціями
  4. Управління стресом

У рамках кожного з модулів Вам потрібно буде пройти низку тестів. Наприкінці проходження курсу, за умови складання всіх тестів, Ви отримаєте сертифікат. 

Бажаємо Вам успіхів у проходженні курсу «Робота з клієнтом»! Сподіваємося, що знання, які Ви отримаєте, стануть Вам у нагоді та дозволять покращити Вашу роботу з клієнтами. 


З повагою, Команда проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні»

Розпочати курс