
- Викладач: Бабаян Діана
- Викладач: Марчук Наталія
- Викладач: Радушинська Наталія
- Викладач: Рубаняк Таїса
До Вашої уваги пропонується дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Міністерством міжнародних справ Канади.
Курс розроблено для працівників бюро правової допомоги та відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів з надання БВПД, але він стане в нагоді усім працівникам системи безоплатної правової допомоги, які працюють з клієнтами, та іншим фахівцям, які цікавляться питаннями надання послуг, орієнтованих на потреби клієнтів.
Основною дистанційного курсу став 3-денний тренінг для фронтлайнерів (керівників відділів правової інформації та консультацій) місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. До тренінгу проводилося вивчення потреб фронтлайнерів у навчанні та розвитку шляхом анкетування.
Курс складається з чотирьох модулів:
- Орієнтаційний модуль
- Ефективна комунікація
- Управління емоціями
- Управління стресом
У рамках кожного з модулів Вам потрібно буде пройти низку тестів. Наприкінці проходження курсу, за умови складання всіх тестів, Ви отримаєте сертифікат.
Бажаємо Вам успіхів у проходженні курсу «Робота з клієнтом»! Сподіваємося, що знання, які Ви отримаєте, стануть Вам у нагоді та дозволять покращити Вашу роботу з клієнтами.
З повагою, Команда проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні»
Розпочати курс

Курс «Основні засади функціонування системи надання безоплатної правової допомоги в Україні» розроблений для працівників відділів забезпечення роботи контактного центру відповідних регіональних центрів з надання безоплатної вторинної првової допомоги (далі - контактний центр).
Цей курс допоможе опанувати базові знання у сфері безоплатної правової допомоги, зокрема, ознайомитись із законодавством України у цій сфері, інституційною складовою системи надання безоплатної правової допомоги, основними механізмами забезпечення доступу до такої допомоги в Україні, основними завданнями та функціями контактного центру.
Проходження дистанційного курсу здійснюється працівниками контактного центру.
Дистанційний курс складається з 4-х модулів та 40 перевірочних тестових завдань. Тестові завдання складаються з питання та чотирьох варіантів відповідей до кожного з них, тільки одна з яких правильна.


Вітаємо Вас на дистанційному курсі з питань земельних правовідносин!
Цей курс створений для:
- юристів центрів з надання БВПД, які надають безоплатну первинну правову допомогу з питань земельних правовідносин;- юристів, які раніше не мали практики надання правової допомоги з питань земельних правовідносин;
- юристів, які бажають розвивати свої знання та навички у сфері земельних правовідносин.
Ключовим завданням дистанційного курсу є формування у юриста теоретичного та практичного «фундаменту» з найбільш поширених питань у сфері земельних правовідносин.
Бажаємо вам задоволення від навчання та розширення горизонту ваших знань!

Друзі! Вітаємо вас у межах курсу «Менеджмент волонтерських програм»!
Курс розроблено Всеукраїнським громадським центром "Волонтер" спільно з Київським університетом імені Бориса Грінченка в межах проєкту «Підготовка менеджерів волонтерських програм задля системного професійного підходу у роботі з волонтерами на Сході України», що реалізується за фінансової підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру.
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.
